על הבלוג

(עדכון אחרון: 9 במרץ 2012)

למה אנחנו כאן

"שק של נחשים" הוא בלוג חדש (נולד בפברואר 2012) שעוקב אחרי שנאת נשים בתקשורת הישראלית בנוסף לגילויי סקסיזם, הומופוביה ושאר מפגעים. כבלוג שמנוהל ע"י בחורה אחת בזמנה החופשי, הוא לא יכול וגם לא מנסה לכסות באופן מלא או לתת מדגם מדעי מייצג של תופעת הסקסיזם בתקשורת, אלא רק לתת רושם כללי על מימדי הבעיה + מקום לדבר על זה.

עקב טשטוש הגבולות בין תוכן עיתונאי/מגזיני לבין תוכן בלוגי ואישי בהרבה מאתרי החדשות, אדגיש כאן שגם כשמדובר בטורי דעה אישיים, ב"בלוגים" שמתפרסמים במסגרת אתר חדשות, בפוסטים שהועתקו מבלוגים אישיים אל אתר מגזיני וכדומה — הביקורת על ביזוי של נשים עדיין מופנית קודם כל אל תאגיד התקשורת שנותן בית לשיט הזה, מעודד אותו ומרוויח מהרייטינג.

בחירת אייטמים

הכתבות והטורים שמופיעים כאן הם אלה שנתקלתי בהם או שמישהו היסב אליהם את תשומת לבי. הקריטריון היחיד לפרסום: יש לי משהו להגיד עליהם. הם לא מוגבלים בהכרח למקרים הכי גרועים או לעיתונים ולמדורים הכי משפיעים.

אבל למה לדבר בכלל על מדורים נידחים באתרי זבל? זה לא רק נותן להם רייטינג נוסף?

ניסיתי להתעלם מהם, אבל הם לא הלכו. 😦

מדיניות תגובות

אתם מוזמנים להוסיף את דעתכם בתגובות. התגובות עוברות סינון צמוד וכאלה שמכילות סקסיזם מכל סוג לא יורשו כאן. כפי שאתם רואים, יש מספיק מקומות אחרים ברשת ובדפוס שישמחו לפרסם את דעתכם על חטאי המין הנשי והתסכול המיני של פמיניסטיות.

לעומת זאת, תגובות נאצה משעשעות בכל פורום שהוא, כולל אימייל, עשויות להתפרסם בבלוג כטקסט נוסף לניתוח. Bring it on.

על הכותבת

היי, אני דורה ואני אוהבת לשמוע את עצמי מקלידה. הייתי פעם כתבת טכנולוגיה ב-nrg מעריב ואז בכלכליסט, אבל נמאס לי מזה. יש לי בלוג בשם OMG וגם הוא פמיניסטי אבל מתעדכן בתדירות נמוכה. אני נשבעת בכל היקר לי שמעולם לא סירסתי איש. אפשר לכתוב לי אימייל בכתובת dora@dorawrites.com.

14 מחשבות על “על הבלוג

  1. לאנשים כמוני אם פוביה לנחשים, התמונה של הנחש היא בעייתית עד כדי חוסר רצון להכנס לבלוג.
    אולי אפשר להתחשב…

  2. בלוג לעניין. בין השאר אהבתי את מדיניות התגובות, ובפרט את אזכור הטענה המצחיקה אודות "התסכול המיני של פמיניסטיות"

כתיבת תגובה